Monday, April 25, 2011

job hunting......tm career ~~

petang tadik, aku baru je buat entry pasal buku...tapi aku ada sentuh pasal nak kerja kat Terengganu...tadi, aku baru je chat dengan adik aku, aku suruh dia apply kerja kat Telekom...sesape nak boleh check it here http://www.tmcareer.com.my/index.asp, pastu adik aku cakap, position yang dia nak apply tu ada kat beberapa buah negeri, n salah satunya Sarawak...aku heran canew dia leh tahu position tu kat Sarawak, dia cakap ada tulis kat situ...ok makanya before ni aku apply sesuka hati aku je, aku tak tahu pun position yang aku apply tu area mana..baiklah...n bila aku check...alamak...kat Sawarak....hahahah...teringat plak petang tadik, cakap nak keje kat Terengganu, makanya, apply job kat Sarawak...lalalalla....pastu terus je abah aku kall...alamak...abah aku mesti tak bagi ni...hehe...dia cakap kemungkinan tuk dapat tu besar sebab kat Sarawak, tapi nak transfer susah...erm...okey aku sedang berfikir sekarang...haha..nantilah aku cancel application tu....erk...=p

for da conclusion....kalau nak buat sesuatu tu, check betul2, jangan main sambar je..sesuka hati je...sib baik lom kena panggil interview bagai...kalau kena, pastu dapat camana...? tak best la kan...hehe...=D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....