Thursday, April 28, 2011

KIC, saya nak join bloglist awak boleh ?


owh...serius aku tak reti nak komen blog di atas...aku tak tipu..canew nak komen kalo aku tak pernah jejak kaki pun kat blog dia..ok dan pada satu petang yang hening (hari ini)....aku baru lepak-lepak kat blog dia sambil godek-godek...

owh...aku terus follow...okeh bukan sebab semata nak join 'KIC, saya nak join bloglist awak boleh ?' je,...tapi sebab...entry dia banyak story isu-isu yang dalam akhbar, pastu dia dengan rajinnya mengupas isu tu..amatlah sesuai untuk aku yang malas baca akhbar..erk..kantoi di situ..at least..aku dapat taw la sumthing kan walaupun juz baca header...t kalo orang bercerita pasa news tu, tadek la aku cam lost je..leh la rasa cam..owh berita tu..ha taw2...=p

lagi satu kan...kalau aku bertuah dia akan review blog aku..so aku nak taw apa komen dia plak kat aku nye blog yang ntah papew ni...hahaha...tulis sesuka hati je....apa yang bertandangan di fikiran dengan pandangan mata hati...ecececeh...=P

oh...rasanya tu je la kot komen aku...nak komen lelebey, rasanya tak perlu kot..sebab karang bila aku start mengomen ala-ala juri akademi fantasia, atau raja lawak...karang sentap lak...=P

p/s: saya sayang akmal (edie, 2011)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....