Thursday, May 19, 2011

ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA ..

hohohoho.....sape nak join sila click gambar k

nak tarik nafas dulu....banyak2.....tenangkan diri dulu....sebelum ada yang kena maki dalam entry kejam ini...hahaha...

okay....hopefully not.....tapi kalau terjadi cam nih la kan...
erk...

aku rasa aku akan duduk besemuka dengan perampas yang baik hati tu...
 aku mungkin akan cakap cam ni kot....
saya tak kisah (sebenarnya sangat kisah) kalau awak nak kat A (bukan nama sebenar)...saya nak ucap terima kasih banyak-banyak sebab selama ni awak sedarkan saya yang dia ni tak setia...kalau dia setia mesti dia takkan kapel ngan awak kan....cuma, saya kesian juga kat awak, sebab...cuba awak fikir, kalau dengan saya dia boleh buat cam nih, dengan awak camana....tak pe la awak, kalau dah jodoh awak dengan dia...saya nak cakap apa kan....mungkin saya akan dapat lelaki lagi baik daripada ni....saya doakan awak berbahagia dengan dia....


dengan kekasih hati plak...
aku takkan marah langsung kat dia....aku akan tunjukkan kehebatan aku kat dia...aku akan jadi manusia paling sporting dalam dunia...kalau awak bahagia dengan dia, tak pe la...mungkin kita boleh jadi kawan je...(sambil tersenyum dengan penuh manis, padahal dalam hati yang terluka dah kena siram cuka)..kalau ada jodoh awak dengan saya, adalah...kalau tak de nak buat camana kan..its okey, saya tak kisah (padahal....) aku takkan sekali-kali tunjuk kekecewaan aku kat dia...aku akan berlagak gila cool la...campur macho..erk..haha

dan untuk diri sendiri plak...
aku cuba belajar untuk menerima hakikat.....aku ada saingan, kalau betul dia sayang kan  aku, dia akan terima aku...kira aku dah menang...yuhuuuuuu....tapi kalau kekasih hatiku pergi meninggalkan diriku, tak pe....aku cuba terima dengan tenang, sebab aku tahu lelaki yang baik hanya untuk perempuan yang baik..lagipun kami lom kawen lagi, lom kawen dah buat perangai cam nih, kalau kawen apatah lagi...aku akan terima dengan positively....sebab aku yakin setiap apa yang berlaku ada hikmahnya...

yes...aku taw, memang mudah untuk berkata2....tapi.....aku amat yakin, hanya kita yang mampu memujuk diri kita sendiri...so kata-kata semangat akan terus ada untuk diri sendiri....semoga aku lebih tabah menghadapi apa yang berlaku...InsyaAllah....=D



8 comments:

inche gossip said...

segmen ben ashaari. hebat! sepatutnya kita marah sahaja. jangan ditahan tahan,

nini said...

=D

mas saari said...

salam singgah n follow!
datang baca pendapat awak...

nini said...

MAS : tq akak =D

Cik Kamoo said...

datang dari blog BA...terjah sini

Lulu caldina said...

Owh...betapa teringinnya nak join segmen ni... tapi line tenet seharian lemau..huhu

nini said...

ck : tq =D
lulu : tak pe...mungkin next tym =D

NiSha said...

betul betul.. lelaki yg baik untuk perempuan yg baik..
yeehaaaa..

Nisha
http://heandsheloves.blogspot.com
singgah dan follow sini.. dari blog abg ben.. ttteett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....