Tuesday, May 3, 2011

Apa kata ZF tentang blog anda


wah hidup ni kalo tak kena komen rasa cam kita ni perfect je kan...nak juga kena komen kan...biar sedaq sikit pe yang kita buat tu betul ke tak ke....nak harap diri sendiri sedar...bukanlah tak sedar, p rasa cam dah berada di jalan yang benar je...hahaha...

so, hari ni, petang ni, nak join bendaalahyangcamdalambannerdiatas tu.....nak gak taw komen dia sal blog ni...tengok dia berani tak komen aku dengan sekejam-kejamnya macam juri-juri AF buat...kalo dia berani....adakah aku juga turut berani dan bersedia menerima teguran yang maha kejam itu...okeh....kita tunggu respon key...=p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....