Sunday, May 22, 2011

Assistant restaurant manager (1)

okeh....setelah kisah menangis semasa interview...hari ni aku hadiri interview lagi....intreview untuk assistant restaurant manager kat KFC. jenis aku, aku tak berdebar awal2...aku berdebar lambat, dah sampai kat KFC tu baru aku rasa berdebar. tu pun, tahap dia tak de la gempak dan teruk gila. cuma cuak sikit-sikit je. adik aku suh aku berzikir banyak2 tenangkan hati.

pastu kami masuk KFC. dan staff yang kat kaunter tu, suruh kami naik tingkat atas sebab nak interview. then, ada la sorang staff tu bagi borang.alamak...aku tak de bawak gambar n ic photostat la plak...erm nampak sangat tak pernah pergi interview...erk....pernah zaman dulu kala. sekali je, so ni second interview...tym finishing school tak termasuk sebab tu main2 je...=P

pastu aku p amik gambar. lama gila. cian adik aku tunggu lama-lama sorang-sorang kat kfc. aku kena isi borang, biasalah borang peribadi kita, pastu borang kesihatan n satu booklet mende ntah nama dia aku lupa. dalam tu ada 50 soalan. hoho...dah jadi cam exam dah. gila malas aku nak jawab. soalan tu macam personality test la...kata nak jadi manager kan, so dia bagi situation n kita pilih la a, b, c, d or e. lama la jugak aku amik masa nak jawab, sebab aku malas campur ngantuk. haha.

dan bila dah siap....ok citer ni bersambung. kisah masa interview. n sebelum aku stop, juz nak remind diri sendiri n mungkin kawan2 yang nak interview...kalo nak p interview, jangan lupa bawa gambar berukuran passport n ic photostat. nanti kelam kabut cam aku tadik....=D

tbc...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....