Sunday, May 22, 2011

Arrora Salwa - Ahmad With Lyric HD


ok ok...aku taw lagu ni dah lama...tapi aku baru dengar lagu ni tadi, tu pun sebab abah aku cakap tu lagu dia...hahahaha...aku blur sat, ingatkan abah aku suka lagu ni. pastu aku dengar dia cakap ah ah...then aku gelak patutlah abah aku pasan. padahal sebut ah ah je kot. sebab aritu, ada la encik tnb datang umah cari en ah. tanya kat adik aku. adik aku cakap tadek orang nama ah kat sini. bha...makanya abah aku plak yang dicari. tak pernah sepanjang hayat aku dengar orang panggil abah aku en ah. mad adalah. 

pastu dengar lagi lagu ni....tetiba baru perasan....lo...dia ada sebut ahmad rupanya. patutlah abah cakap lagu dia. pastu aku gelak. dan mereka yang lain....laaaaa....baru taw ke...sian ke mung....hahaha..memang sian ke aku pon. 

entry ni tadek papew pun, saje je nak story benda ni. sebab nanti mesti aku akan ingat abah aku bila dengar lagu ni.

dan......setiap benda yang ada dalam kehidupan kita, kadangkala akan mengingatkan kita pada seseorang...walaupun seburuk manapun benda itu....dan kita akan tersenyum bila mengingatinya kembali =D

1 comment:

rel='nofollow'>Cikgu Suraya said...

hihik..ah..ah..ahmad :)

anyway..jom g my blog :)

http://surayaartis.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....