Wednesday, June 29, 2011

customer jahat sebab komplen....

tym ceramah tadik ada kisah cam ni...penceramah tu story...

ada la sorang customer tu p makan kat sebuah restoran, pastu dalam makanan dia ada l.i.p.a.s...pastu dia gtaw la owner restoran tuh, pastu owner restoran tu rasa bersalah...nasib baik customer tu baik tak buat report ke apa ke..kalau tak...mesti restoran tu dah kena dah...



ok nak highlight ayat ni...
nasib baik customer tu baik....

erm...bis tu kalau ada customer yang buat report, customer tu jahat la ? sedangkan dia ada right tuk wat report as a consumer....erm...

korang rasa camana ?????


3 comments:

rel='nofollow'>nazirulhazwan~ said...

Xdela jahat,mungkin tidak bersifat pemaaf je la kot.tp klu guwa,klu owner da mintak maaf,guwa x report,tp mintak la ganti rugi gak.hehe rm100-200.hahaha

rel='nofollow'>nini said...

amboi dan2 ea...gunakn kesempatan yg ada =p

rel='nofollow'>alfsfr.ali said...

kalau owner tu mintak maaf elok2..x elok la kita report pulak..lain la kalo mmg kedai tu tersgt kotor dan tanda2 lipas bakal ada dlm makanan ada, mmg patut report..

peraturan itu penting, tp rasanya belas kasihan sesama manusia lagi penting..

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....