Friday, June 24, 2011

JOZAN JOHAN MAHARAJA LAWAK...

amboi...dengan penuh konfident je aku dok cakap si jozan ni juara....ui, minat gila ngan depa nih.....boleh wat aku tergelak guling-guling...hahaha....boleh release tension gitu kan...=D

oklah...ngakulah...ni jangkaan  je...kalau bukan, mungkin bukan rezeki dorang....



ekceli ada sesuatu aku nak cakap......bagi aku jozan berjaya....berjaya dalam dunia hiburan.....berjaya dalam haluan diorang...educated ke dorang....? belajar sampai mana ? ok mintak mahap la ye, kalau ada yang kecik ati, ni bukan nak cakap dorang bodoh, atau dorang tak educated atau sebagainya...apa yang aku nak cakap....siapa pun kita, kita boleh mencipta kejayaan.....



cuma....kita kena tahu kekuatan kita apa, kelebihan kita apa....mende-mende tu semua la nak kena highlight, nak kena gilap, nak kena guna...tak guna sayang....membazir o....macam jozan, nabil, sepah....dorang ni kelebihan dorang pandai wat lawak....pandai wat orang gelak...kreatip plak tu, hello ingat senang ke nak wat orang gelak....wat lawak la susah...kalau lawak bodoh orang kutuk lak, mengata bagai....tapi dok layan gak maharaja lawak..baiklah...dorang guna kelebihan yang dorang ada...untuk menggapai sebuah kejayaan...


okeylah, nak stop kat sini...nak jalan2 sat, lepak2 blog orang sementara tunggu maharaja lawak...haha...tapi sebelum stop nak cakap cam nih....


kadang-kadang, kita terlalu melihat kekurangan kita, sehingga kita lupa kita ada banyak kelebihan....dan segala kekurangan tu buat kita rendah diri sampai kita lupa, sebenarnya kelebihan yang kita ada tu mampu membuatkan kita meraih kejayaan....dan menjadikan kita hebat dari sebelum ni....=D


related entry :

3 comments:

►AdamXis◄ said...

assalam...dgn konfidentnya bgtau td kat adik...hahaha.adeih, ingat bebetul td.maklumlah xde siaran langsung maharaja lawak kat astro nie...huhuhu.Jozan mmg besh...lawak2 original and bukan bodoh2 cam nabil...huhuhu

Entri baru : ►Tutorial : Url Shortener Chrome Extension

►AdamXis◄ said...

ops...fan nabil jgn marah...nie pendapat jer...huhuhu

nini said...

hahaha...semua orang bersemangat tunggu maharaja lawak malam ni...=D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....