Saturday, June 4, 2011

MAHARAJA LAWAK MINGGU 10


aku memang suka gile ngan dorang ni...like like like sangat...wah gitu kan..semangat plak bila suka kan...sebenarnya bukan nak promote dorang, sebab aku tak perlu promote pun dorang dah memang femes pun...suka tengok dorang dua, sebab dorang ni cam berngam je...kena je dua2 ni...memang ada chemistry gitu kan....haha

okeylah, kali ni tamo cakap banyak...nak cakap pendek je..sikit je k..hehe...boleh cam gitu...erm kita try k...
apa yang aku nak cakap.....kalau kita tersasul, terbuat salah, tersilap sebut tym presentation ke, tym pengucapan awam ke...kita kena cool cam dorang...selamba je, pandai dorang cover...

yang mana ? ala tym si zizan salah sebut mak jemah tu...hahaha...tapi tu lah, boleh plak dia p wat lawak kat situ, tataw la kalo dia memang sengaja kan...tapi apa yang aku boleh cakap....kita pun kalau tersasul2 tym bagi talk, kenalah pandai cover cam depa....takkan nak tunjuk kelemahan diri depan orang, ya dak..nak nak kalau ngah bagi talk kat bebudak pandai...kena tunjuk pandai la, karang depa tak caya kat kita plak...

okeylah, sebelum stop entry ni......kita kena cool...tak perlu gelabah...sebab kadang2 orang tak pasan pun salah kita, yang buat orang pasan tu bila kita gelabah...=D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....