Saturday, July 16, 2011

cara packing roti


Ini ada satu kisah...nama sebenar dirahsiakan okey...


tapi sebelum tu aku perkenalkan dulu watak-watak yang terlibat dalam kisah benar ni okey...
yang paling comel, aiman...siyes aku tak tipu...dia sangat comel..dan suka smile dan suka kacau aku...sambil kutuk aku...rasa cam nak belasah dia pun ada.....

pernah dia cakap cam ni kat aku....masa tu aku ngah packing biskut....dia cakap kat aku cam ni...nini...nanti masam biskut tu....sebab masa tu wajah aku ngah masam....bukan masam da....tapi bekerja dengan siyesnye...=p

yang kat tengah-tengah ada lekuk tu aku, sebab kan body pompuan ada lekuk...tetttttt....hahaha

yang paling ujung abang lan....kurus je....slim gitu kan...
okeyh...kisah bermula.....

situasi : masa tu aku ngah packing roti...dinner roll...pastu tetiba aiman tanya aku....

aiman : nini...canew nini packing roti , tak de angin.....(erk korang paham ke ? maksud aiman, aku packing roti plastik tak kembung ataupun banyak udara....ngam-ngam roti je...kalau tak paham lagi, tengok gambar...yang aku lukis)

nini : oh...dia ikut tuan....kalau abang lan yang packing...lagi tadek angin.....

4 comments:

rel='nofollow'>kimiez said...

simple but sempoi..tapi awat karektor kartun tue cam lintah sebelum dan selepas sedut darah..

rel='nofollow'>diana said...

hahah...
dia ikut saiz orang yang bungkus jugak eik??

rel='nofollow'>nini said...

kimi : erk lintah eh ....haha

kak diana : haha...rasa nak kenakan aiman sebab dia suka buli saya...=D tu tetiba dapat jawapan camtu...haha

rel='nofollow'>lia AKA milo said...

hihihi..lawok2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....