Saturday, July 16, 2011

dah dia dok kata kat aku dulu.....

ko ni bangang la....

bodoh....bahlol...+*&8$%#$@$%45

f#_$#$(#......p@)@#$%^&^'

-----------------------------------

hamboi....mulut hang....tadek insurans na....sesedap mulut je dok mengata kat kita...kalau bahasa baguih tak pa la jugak...bahasa...menyakitkan telinga taw dak....meh aku balas balik...lagi hebat...nak dengaq ka ?

korang...korang....korang...sat na...sebelum balas balik, meh sini nak habaq mai....orang dok ngata kat kita lagu tuh...dia guna bahasa tak elok....buruk kan kita nengok....jadi...takkan kita pun nak jadi lagu tuh jugak...biaq p la depa nak cakap pa, kita tayah la balas balik...kita, kalau dok balas balik, kita pun sama macam depa....

dah tu...nak tahan hati...nak sabar je....sabar ada hak tau dak....

ye ye.....aku taw...kalau orang macam tu tak leh dilayan...makin dilayan makin menjadi...makin seronok....dia dok kata gitu nak sakitkan hati kita, kalau kita respond means, dia dah berjaya....so kalau kita wat dek muka toya...tayang muka cool...sape sakit ati...depa sakit ati sendiri.....

tak tahan sabar ? tak pe...kalau ngah berdiri....duduk la...kalau dah duduk...baring.....kalau tak leh jugak, p la minum air, tapun amik wudhu...marah tu dari setan...setan tu dari api...so kalau nak marah, p amik wudhu....

okeyla nak stop dulu...tapi nak tinggalkan entry ni dengan kisah ni....


A : ko taw B....anak macik Senah tu....pergi keje bergaya bukan main....pakai minyak wangi menusuk hidung ni ha....haish...tak elok kan....da la pompuan....pompuan ni kena bergaya tuk suami je.....
B : o ye ke....anak yang mana ? mak dia tak cakap papew ke...mana boleh cam tu...berdosa...
C : korang....mengumpat pun berdosa ye...

7 comments:

rel='nofollow'>adeeb khairudin said...

hihihi. jangan ngumpat2, huhu

rel='nofollow'>lia AKA milo said...

hihihihii..tau x po!..

rel='nofollow'>adan said...

baca entri ni dah macam dengar macik2 berceramah.. nice entri.. eheheh

pernah dengar pasal marah tu,klu marah ubah la kedudukan dari duduk,,berdiri.

dialog terakhir betul2 kena batang hidung watak A.

rel='nofollow'>fatin syahirah :) said...

aii. orang utara ehh ? hihi

tau takpe. kadang malas nak layan bila orang duk mencarut marah marah guna bahasa kesat.

macam tak matang. erghh. pleasee. hehe

rel='nofollow'>nini said...

adeeb : bukan nak ngumpat nak story2 je...erk....=p

lia : =D

adan : upss...komen paling best....tak pernah kena...hahaha....da macam dengar macik2 berceramah...hahahah


fatin :tak aih...saja ja gedix nak cakap utagha...menjadi ka...? hehe

rel='nofollow'>nini said...

adeeb : bukan nak ngumpat nak story2 je...erk....=p

lia : =D

adan : upss...komen paling best....tak pernah kena...hahaha....da macam dengar macik2 berceramah...hahahah


fatin :tak aih...saja ja gedix nak cakap utagha...menjadi ka...? hehe

rel='nofollow'>Cik Bell said...

sedap btOl wat ketupat...raya lama lagi makcik oiii..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....