Thursday, August 4, 2011

bos ada vs bos tiada

masa ada bos...
semua teratur....
semua tersusun....
semua kemas....
semua berjalan dengan lancar....


masa tadek bos....
semua huru hara...
semua kacau bilau....
semua rudum rapok....
semua serba tak kena....


kalau bos garang....
sume pakat benci bos....
sume tak suka bos....
bos suka arah orang...
suruh buat itu ini...
tak lain...dengki dengan kita.....

kalau bos terlalu baik hati....
kita suka hati....
seronok sampai lupa diri....
bos baik hati...makan hati sendiri...
sebab staff dah lupa diri....



ok nak stop kat sini....

tak mudah nak puaskan hati semua orang...erk....ada kena mengena ke dengan entry kali ni....=p


5 comments:

rel='nofollow'>shafiqabdshukor said...

sebenrnye boss tu baik...

rel='nofollow'>Pak Pis said...

ye ade kene mengene dengan entri ni...buat camne pon mesti ade je yang tak kene di mate org lain...hurmmm

rel='nofollow'>Cik Bell said...

tu tandanya pkerja kurg kasih syg..hahaha..

betul2..mana ada pkerja nak dpat lynn buruk dari bos tapi klu bos baik hati sgt nanti pkerja amik kesempatan ssah gak an.hehe

rel='nofollow'>Green Apple said...

~ bukan garang tapi tegas
~ baik jgn sampai boleh dipijak
apa-apa pon biarlah seimbang

rel='nofollow'>nini said...

Shafiq : yerp....betul tuh...

pak pis : manusia tak pernah sama kan....

kak bell : amoi, kurang kasih sayang na....haha....

green apple : betul....biarlah seimbang...=D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....