Thursday, August 4, 2011

kalau nak cakap....saya masuk meminang awak je...=p

Aiman....suka beno dia kacau aku...nak kata dia nak ngorat aku memang tak logik, sebab dia dah ada awek....haish...geram....!!!! rasa cam nak belasah je dia...kadang-kadang tu, memang satu giant boleh dengar suara aku.....kadang-kadang menjerit, kadang-kadang marah.....geram punya pasal....ayu tak ayu belakang kira, yang tahu nak lepaskan kegeraman je....


skang ni bila dah terlampau geram....aku cakap cam nih je....

kalau nak cakaplah nak, tayah la nak ngorat cam tuh, kalau malu sangat, meh la saya p umah masuk meminang....

hamik ko, diam pun...elok ko senyap kat situ....dah tak kacau-kacau.....senyum-senyum simpul, buat muka comel.....


kadang-kadang dia dok kacau era....si era ni plak asyik kena buli je....tapi bila aku geram campur kesian kat era.....aku akan cakap camnih....

nak ngorat gtaw je la, tayah la dok kacau-kacau cam tu....meh nak gtaw mak ayah dia...senang cerita.....

baru nak tunjuk muka comel....sengih-sengih kat aku.....


tu skang lah, sebab aku dah tahu camana nak kenakan dia....kalau dulu....bila aku marah...

boleh plak dengan muka tak bersalah dia cakap camnih......

suka tengok nini marah.....

haish tak paham aku...ada orang suka nengok pompuan marah......tapi betullah kan...lelaki makin dilayan, makin dimarah, makin dia kacau.....bila aku guna ayat baru 'kalau nak cakap je lah, nak datang umah masuk meminang' reti plak dia malu-malu kuda......

ok nak stop kat sini dulu....

SELAMAT BERPUASA

3 comments:

rel='nofollow'>Cik Bell said...

haha..taw xpe.biasala remaja kan..nakal sikit..

tapi klu kak bell ckp camtu kat bf bahaya..tak psl2 kang dia betul2 dtg meminang..hahah

rel='nofollow'>nini said...

oklah tu.....terus jadik tunang org...kikiki...=p nak kawin jangan lupa jemput.... =p

rel='nofollow'>UniMeOw said...

hehehe...taw takot...pdn muka dia kne ayat power! :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....