Thursday, August 4, 2011

ye....memang saya sengaja buat....=p

kadang-kadang geram....bila orang dok kata kat kita macam-macam....
cakap aku tumpahkan air padahal aku tak buat pun....ok ini hanyalah contoh =p

bila dah geram...
jawapan aku menyakitkan hati...
maaflah ye...

A: ni sape yang tumpahkan air.....ni mesti nini punya kerja ni...
Nini : Haah....Nini tumpahkan tadi...sengaja nak suruh A lapkan....

sorry la yer....kalau aku tak mengaku, aku still kena tuduh, aku mengaku je lah...iyakan je semua...=p


ok nak stop kat sini dulu....
p/s : jangan tiru jawapan menyakitkan hati tu =p

2 comments:

WuMing said...

Memang laa sakit hati tau kalau orang tuduh kita bukan-bukan..

nini said...

tula...sebab tu ngaku je...pastu pekena balik....hoho

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....