Friday, August 26, 2011

ni encik ahmad ke cik nini ?

tadi dapat kal...
syarikat elektrik ABC...
nak offer job...
so kena la attend interview....
tapi bukan benda tu nak story...
nak story....
dia kal rumah...

tapi da best part...
lepas aku sambut phone, n say hello...
dia cakap cam nih...
hello....nih encik ahmad ke ? atau cik Nini (ok dia sebut nama penuh, bukan nama nini =p)
dan aku cakap la saya NINI....

ekceli ada benda yang buat aku rasa nak tergelak...
kenapa dia tanya encik ahmad ke (nama abah aku) atau cik nini ?
adakah suara aku cam suara lelaki...
atau....
erk....

oklah nak stop kat sini dulu....
kekadang tanpa sedar...kita boleh tanya soalan yang tak patut di tanya....

4 comments:

Urzain Hussain said...

like like like..:)

dylla abas said...

hehehe..mgkn dia dh plan nk tny camtu sebaik sj panggilan dijawab :)

nuRuL haNis said...

haha...ada benda xpyh di tanya. simpan je dulu...=P

nini said...

dylla : tapi cam pelik je..hehe...

kak hanis : tu la pasai..=D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....