Saturday, August 6, 2011

perempuan lagi gagah dari lelaki okeh......

kalau angkat barang yang berat....
kita mesti suruh lelaki....
even badan lelaki tu kecil, still dia boleh angkat...
kenapa?
sebab lelaki ego....
jatuh saham kalau tak mampu angkat kotak yang berat
depan perempuan....
walaupun badan kecil....
walaupun tak mampu....
tapi akhirya berjaya juga dia angkat kotak berat tu....



perempuan ?
angkat kotak berat ? barang berat ?
tak boleh la....
perempuan kan lemah....
even badan besar....still perempuan kan lemah...
suruh je lah lelaki....
lelaki gagah....
dan...
lelaki keding pun mampulah angkat kotak yang berat....
dan barang yang berat....


sebab...?????
ego.....!!!!
oh sorry....maaf ye kaum lelaki...
termengata plak....hihi
oklah, bukan ego....

tapi.....
mindset....
dah set awal-awal...
lelaki gagah
even keding pun still gagah dari perempuan....
perempuan ?
dah set up minda awal2....perempuan ni lemah
sebab tu la tak leh buat....


oklah...maaf kalu kecik ati,,,
ni cerita benar....
tak perlu nak marah....
biasanya kalau marah tu, sebab kena atas batang idung...=p

ok ok...sorry lagi sekali...
jom kita tukar mind set okeh....
perempuan pun gagah....
'=D

2 comments:

Cik Bell said...

tapi sekarang mcam nmpak laki amik ksempatan atas pompuan lak..pompuan mampu yer...hehe

Beeha B. said...

beeha mampu je angkat kotak berat,,..

lelaki yg paling lemah adalah lelaki penipuuuu...~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....