Sunday, August 7, 2011

tak logik....tapi kita buat jugak......hadoi.....

sehebat mana pun kita...kadang-kadang mesti kita ter buat benda bodoh....
kadang-kadang kita buat benda yang tak logik...
padahal kita taw mende tu tak logik...
bila aku story kat mi aku dia cakap...
kadang-kadang, kita malas nak pk...
so bila orang cakap kita buat je...
even benda tu tak logik.....

kisah pertama...

kak lin : nini, swiss roll dah habis eh ?
nini : akak tengok dalam chiller tu ada lagi tak.....(sambil tilik fb.....tettttttt)
kak lin : tadek pon...
nini : kalu tadek, akak tengok dalam freezer....yang ni...(sambil tunjuk ke arah salah satu freezer)

(dan....kak lin pun alihkan la barang-barang yang ada atas freezer tu semata-mata nak amik swiss roll nak topup kat cake chiller)

kak lin : nini...tadek pon...
nini : ada ke orang letak swiss roll dalam freezer kak ? (sambil menahan gelak...ok sorry kak...saje je kenakan akak...=p)



kisah kedua....

dah nak balik.....aku check ais...ada lagi...so aku suruh era simpan ais....supaya tak membazir....
esoknya...aku nak buat sandwich..so aku amikla tuna dalam chiller.....tetiba aku tengok tudung tuna dipenuhi air....blur kejap dari mana air datang....
pastu aku terperasan something....
ada plastik....yang berisi ais semalam....yang aku suruh si era simpan....
hadoi...
boleh plak dia simpan ais dalam chiller...
baik aku tayah suruh dia simpan...
cair jugak aisnye....huhu

4 comments:

rel='nofollow'>Fahmi P said...

aik..asik org len jer terkena..nini tak pernah terkena lak ker..?

rel='nofollow'>nini said...

erk....hehe....selalu terkena ngan aiman...tapi balas balik...haha =p

Anonymous said...

hahaha..lol!

rel='nofollow'>nuRuL haNis said...

nanti nini post plak bila di kenakan aiman. hahaha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....