Saturday, August 20, 2011

tak pe tak pose...nanti leh ganti....

bulan -bulan pose ni...setan da kena ikat...
so kalau kita buat jahat...
kenapa ? sebab...kita setan...? gitu ke..
wah kejamnye ayat....
baiklah..maafkan aku okeh...


memulakan kisah....
sorang kawan nama gelemer yang aku nak bagi
Eddy....
tetiba cakap....semalam tak pose....
sebab...kena hasut ngan setan...
erk...pening aku sat...bila masanya setan wujud masa ramadhan ni...
pastu dia cakap....
Boboy dengan Fiq hasut dia....
tayah pose...
dan akhirnya....
dia pun sama-samalah dengan budak berdua tu tak puasa...
haish....


ngan budak kecik tak matang tu pun dia boleh tewas....
erk Boboy ngan Fiq tu muda 2 tahun dari dia...
haiyoo.....cemana la nih kan...
selamba je cakap, tak pe boleh ganti...
aku cakap plak...kalau sempat...kalau tak ????
dia sengih-sengih je...


oklah nak stop kat sini....
masa hari-hari biasa boleh la cakap...setan dok hasut aku..sebab tu aku jadi camni...
tapi masa bulan puasa lak ?????? camana ?????
semuanya dari DIRI SENDIRI

5 comments:

rel='nofollow'>ShErA said...

aduhai... senang betul dia tewas dengan kata hati... harap2 lepas ni dia puasa penuh la...

rel='nofollow'>Cik Bell said...

langsung xde prasaan bersalah dia nie kan..

rel='nofollow'>Alip Apai said...

haha..bulan puasa mmg xde syaitan tp NAFSU still ada.

nafsu adalah bara api, syaitan adalah tukang kipas.

:)

rel='nofollow'>aku said...

tau xpe...klo sempat nk ganti..klo x?cmne?huhu

rel='nofollow'>ezzu said...

tu bkn setan tp dh diri sendiri.....kalu dh perangai mcm tu xleh nk buat pe dh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....