Friday, September 2, 2011

kita rasa marah....sebab....

kadang-kadang....
kita rasa nak marah....kita rasa geram...kita rasa sakit hati....
sehinggalah kita berada di tempat itu...
baru kita taw....
rupa-rupanya....
susah...
tak semudah yang disangka...
selama ni kita dok tengok yang senang je...
yang mudah je....yang best je...
kita tak nampak yang sukar...
sebab tu kita taw nak marah....kita taw nak geram....kita taw nak sakit hati je....
sampailah kita alami sendiri...
baru kita terdiam tanpa kata...
baru kita terasa lelah....
dan...
barulah kita menyedari...
kenapa itu semua berlaku......

7 comments:

Irsyad Syah said...

coretan hati....
hnya tuan yg taip aja tahu yg trsurat n trsiratnya...
pmbaca mcm sy nie...
x tau nak pham mcm mna...
n maybe pmbca len pham ikot pala msing2...

iMBobo said...

betul tu, kita manusia secara fitrahnya mmg mcm tu, bila dah lama baru kita terfikir semula..

CikHaniBhulat said...

double triple like it =]

Sunah Sakura said...

ape yang berlaku..nguu...

dhiera said...

suke!! saya tak suka dengan orang yang tahu mengarah dan nak cepat je~

salam perkenalan dan salam lebaran!

ShErA said...

marah kenapa ni?

Sidratul Muntaha said...

Like!
Berada dalam keadaan macam ni...
Kita tak tahu satu hari nanti kita mungkin akan melakonkan balik watak dan perasaan orang yang marah tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....