Wednesday, September 21, 2011

putus cinta.....???? rileks sudey.....=P

putus chenta....
biasalah tu....
nak buat cemana...
orang da tanak...
terima je la....
ye...memang aku cakap senang...
sebab tak kena kat aku lagi...
kalo kena kat aku....
cemana la gamaknya kan....
hahahaha....ntah-ntah tutup blog terus...
tapon entry pon yang sedey-sedey je....
ok ok....tamo panjang-panjang kasi intro....
juz nak share sumthing....=D



bila korang putus cinta....
tayah nak sedih-sedih...
sia-sia je....sebab pasangan korang da hepi da...
sebab ada pengganti len...
n korang...masih bersedih layan perasaan...
pelissss stop it......kesian kat diri sendiri okeh.....


bila korang putus cinta...
bersyukurlah....sebab korang putus cinta tym bercinta....
bukan putus tunang bukan bercerai....
so, korang masih sempat cari pasangan yang lagi elok buat diri korang....
lepas tu tadek tanggungan (eg : anak)....so tadek la masalah double kan....


bila korang putus cinta....
rileks n kool sudey.....tunjukkan pada dia yang korang boleh hidup tanpa dia....
dont worry la.....masih ramai yang sayang korang....
paling penting, ur family.....karang kecik ati family....
dorang tak pernah lupakan dan tinggalkan korang....
tapi bila korang putus cinta, korang leh lak sedey melebey....
sampai lupa masih ada family korang yang masih sayang korang...
dan paling penting sayang family korang tu lagi ikhlas.....


paling penting....bila putus cinta......terimalah dengan hati terbuka....
ya....faham...kecewa tu ada....tapi jangan sampai mengganggu kehidupan korang....
putus cinta bukan penamat hidup korang, tapi sebenarnya permulaan kepada hidup yang baru....



oklah nak stop kat sini.....
tak perlu jadi bodoh untuk merasa terkilan atau kecewa apabila orang sudah membenci kita....kerana masih ramai yang menyayangi kita seikhlas hati....

3 comments:

rel='nofollow'>Bell said...

hahaha...klu putus cinta tnpa rela mmg frust,,klu putus cinta sbb xikhls mmg rileks je la..kak bell dlu mle2 mmg frust la..tapi biasa2 je la..biar kte je yg taw..pas2 lama2 dah okeh la klu kte pk positif..

rel='nofollow'>cik mun said...

yup..ade rmai lg org yg menanti..hikhik

rel='nofollow'>Aku Si Pujangga said...

yang penting be strong..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....