Wednesday, September 7, 2011

yeayyyyyyyyyyyyy.....aku kaya...ptptn dah masuk.....!!!!

seronok je baca post kawan-kawan...
ptptn da masuk...
wah masyuk....
dalam otak da ada peta minda...
apa yang perlu....
opkos kemana arah duit tu mengalir...
wah impian bakal tercapai....
macam aku zaman muda dulu kala...
wah cam da tua je aku skang ni kan....
pt masuk je...senyum lebar sampai ke telinga...
tym ni, meh la reramai wat baik kat aku...
musti aku belanja punya lah....


sekarang nih.....
sekarang nih......
aku rasa cam....
haish...nape la aku tak simpan sikit duit pt tuh....
at least ada la gak kenangan aku ngan pt ye dak.....
eh ada la....
dalam ribu riban aku pinjam tuh...
ada la secotet je aku simpan...
wat buka akaun....
huh....
padahal kalau dulu setiap kali pt aku simpan sikit...
mesti aku leh senyum lebar skang...
tayah nak pk pasal kena bayar banyak-banyak lagi...



tapi tu lah...
benda dah jadi...
nak menyesal tak guna....
tapi korang korang yang sedang melalui tuh....
lom terlambat...
p la simpan sikit....
ada la jugak kenangan ngan ptptn ni....
letak dalam asb ke....
beli sijil simpanan premium ke...
mana la tau dapat kete sute...eh sebuah...=p


oklah nak stop kat sini.....
tak rugi pun simpan duit......seposen pun tak pe.....cukup setahun dah banyak gak kan...daripada tadek langsung....-=p

7 comments:

rel='nofollow'>ShErA said...

sokong2... sementara boleh menabung ni, baik usaha sedikit demi sedikit... lama2 nanti jadi bukit kan...

rel='nofollow'>aku said...

nak cikit.... :D

rel='nofollow'>KUKUMALU said...

nak banyak....:P

rel='nofollow'>Zul Fattah said...

erm.. PTPTpu tu? aku x leh caya sangat.. duk stengah sem.. mesti kering la.. huwaa... aku nk biasiswa?

rel='nofollow'>buSuk said...

waa..da masuk.sayep punye lom lagik,wuwuuwuuuu

rel='nofollow'>aleen aiden said...

hee,yup2.elaun yg mara bagi tu slalunye akan pakai jimat2,supaya bley simpan.jimat xjimt sgtlah,everytime g timesquare ade je beli benda yg suke.hahah :P

rel='nofollow'>nini said...

shera : tol tu...=D

AKU n kukumala : alamak ai...kite da tadek pt la wak....da kena bayar la...=p

zul : hehe...kita serupa...megkayakan peniaga...=p

busuk : bagus gak masuk lambat2 kan..hahaha

aleen : hahaha,...mana tahan duit depan mata...mesti nak guna nye lah, cuma carefull je lah ek...=D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....