Sunday, October 16, 2011

call dari kpt....offer kerja...apakah..?????

enpon tertinggal....nak cepat punya pasal...risau gak takut ada important call or message..kan aku skang da jadi orang penting...wallah...perasan...ok jangan meluat, sesekali aku perasan tak salah kan...=p


balik umah adik aku gtaw...ada call dari kpt...(kementerian pengajian tinggi)..dia nak offer aku kerja...wallah dengar cam best je...exiceted je aku dengar....pastu sempat lagi timbang-timbang...nak ke tanak...sebab baru-baru ni aku ada dapt special offer...dan aku rasa sayang ngan offer tu...offer apa biarlah rashia dulu...blum dapat takkan nak gtaw dulu ye dak....


adik aku cakap, esok ko call la dia...ms bella....aku amik je la no fon miss tu untuk call esoknya...dan esoknya....


aku akan citer di entry seterusnya yerp.....


kalau sabar...hasilnya manis...=p

1 comment:

rel='nofollow'>Nurul said...

wah..byknye dpt job offer...heheehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....