Sunday, October 23, 2011

dia benci aku......dan aku.....

tersentap terkedu......
terbaca status di facebook....wah macam kena atas batang hidung aku....pastu elok plak dok tercongok atas batang idung.....dan.....aku jadi stalker terhebat pada abad ini....semua yang ada di wall dia aku baca....wow....rupanya ada sesuatu....tapi aku tak pernah sedar...Alhamdulillah....syukur sangat sebab terbaca semua itu, dan terus baca dan baca semuanya... ..sekurang-kurangnya aku tahu apa yang dia rasa.....ya....aku tak kuat untuk mengetahui semua itu...tapi aku perlu tahu.....sebab manusia....punya hati dan perasaan yang tak sama...cara jua berlainan....manalah tahu ada sesuatu yang akan berlaku...


bukan nak pk negatif, bukan nak berburuk sangka....mungkin boleh jadikan pengajaran buat diri sendiri supaya lebih berhat-hati.....depan kita dia senyum-senyum....belakang kita...Allah je yang Maha Mengetahui.....


bukan senang nak berjaya....aku masih dalam learning proses....masih bertatih....dan semua status dia membuatkan aku buka mata.....teringat pesanan aiman, supaya aku lebih berhati-hati...aku tak faham....tapi aku dengar nasaihat dia......dan sekarang, aku faham kenapa aiman cakap macam tu kat aku.....


bukan senang nak urus manusia.....macam ragam, macam perangai.....tak pe lah, ni semua pelajaran penting dalam hidup aku......selama belajar kat uni tak sama dengan belajar dari kehidupan........


oklah, ni entry luahan rasa.....
tapi......apa yang aku nak sampaikan....terimalah kebencian orang dengan cool.....haha

4 comments:

rel='nofollow'>hafiz hafizol said...

stalker..!!!!

hahahahhaaa

rel='nofollow'>hafiz hafizol said...

stalker..!!!!

hahahahhaaa

rel='nofollow'>cik mun said...

dari situ kita tahu kelemahan kita..

rel='nofollow'>bukan retis said...

jadikan kebencian org sebagai kekuatan kita.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....