Tuesday, October 4, 2011

kadang-kadang kita rasa lelah.....tapi....itu cuma hanyalah ujian dan training buat kita...

finally.....yang tinggal sebagai cashier hanyalah aku...
sedih........
rindu kat era....aku dah train dia semua benda...
semua dia tahu.....
and finally.....dia berhenti.....
aku rasa sayu.....
sekarang aku terpaksa train 3 orang budak baru...
yeah..memang terbaik.....
kekadang penat memang terasa.....
sebab masa mengejar aku....
banyak benda yang aku kena setel...
memang aku cashier cabuk...
tapi semua benda aku kena buat....
sebab....sebab....aku salah sorang orang lama kat situ...
walaupun baru kerja beberapa bulan....
huhu.....




memang cukup mencabar....
bila aku arah, dorang cakap kejap....
bila aku cakap cam ni, dorang cakap cam tu....
betul-betul buat aku teringat kan era....
dulu, aku suruh macam-macam...
era buat je, tak de bantahan langsung....
ye aku mengaku, aku memang garang dengan era....
dia tak boleh silap nanti mulut aku bising...
tapi, budak-budak ni tak sama dengan era...
lain....




dan.....
aku terfikir.....
memang menguji kesabaran aku....
dan menyedarkan aku.....
banyak perkara....terutamanya tentang kelemahan diriku sendiri....
dan aku bersyukur....
banyak benda yang aku perlu belajar....
dan masih belajar......
lain orang lain ragam....


dan hati ini...
terus meronta....
aku rindukan era.......





2 comments:

KUKUMALU said...

org yg ada kat depan biasanya kita jarang tuk pedulikannya.

Bila dia dah takde, barulah kita rasa dia sangat berharga.

✿Dear Yayah✿ said...

huhu..siannye..sabar ek..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....