Sunday, November 13, 2011

tanpa sedar.....

kekadang tanpa sedar kita buat lawak kan...tadek niat pun....tak sengaja...atau....????




customer : dik, nak sandwich satu....
cashier : sandiwch apa kak ?
customer : sandwich tuna ayam. 
cashier : ???? 


--- maybe, customer tu nak sandwich tuna dan sandwich ayam kot.....=p




customer : hot coffee satu, dik.
cashier : hot coffee panas ke sejuk kak ?
customer : panas....


----oh apakah.....cashier tu tengah berangan kot....boleh plak dia tanya cam tuh kan...dan orang tu adalah aku...hehe...=p

8 comments:

Alip Apai said...

ahak. memang lucu!

:)

ShErA said...

hahaha... masa baca entri ni terfikir gak hot coffee tu bukan dh panas ke... hehe... ketawa seketika sblm tido...

yen(toka ziizokukuto) said...

kak,,hot milo satu ye,,hehehe

Dylla Abas said...

peristiwa ke-2 pernah berlaku dalam hidup saya.rasa macam apa je..tapi,bila ingat balik memang gelak sorang-sorang jelah :)

zalin onceitalk said...

cahier tu berangan tu..haha..

dhiera said...

erk, penat sgt la ni bekerja~

Cik Lia Lomi said...

sedang bermimpi ya??..hehehehehe

Saiazuan said...

hahahahahahahah xD lawak tanpa sedar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....