Friday, January 6, 2012

hinalah aku ?????

aik ada orang suruh hina dia plak...
pelik tul...
hehe...dia suh hina, terus aku p wat entry...
leh cam tuh...
dah dia suruh...
erk...




siapakah ?
tamo la cakap...
sebab tak elok la nak hina orang bagai kan...
kalau ye pun nak suh kritik suh kritik udah la...
tayah la sampai hina...
atau kamu sengaja ingin menguji kami...
hehe...
sejauh mana kehebatan kami mengawal emosi..
chewah, kehebatan mengawal emosi tuh...


yerlah, bila kita dok hina orang, dok kata orang, dok cakap orang itu ini begitu begini...
ekceli (bila tulis ekceli teringat lak minah ekceli dalam novel akhirnya aku kahwin..hehe)....sebenarnya 
sebenarnya kan....
kita da buka keburukan kita sendiri....
kantoi la bro...
punyalah ayu saya nih, sekali mulut cam pu a ka...
ah tamo lah....
hahahaha...


oklah nak stop kat sini...
tak guna muka santek, tapi mulut...mak aih....sakit jantung mak dengar nak....=p

9 comments:

rel='nofollow'>Cik Lia Lomi said...

macam ku tahu orangnya..urmmm..

rel='nofollow'>gedek! said...

mulut longkang?

hehe

rel='nofollow'>El-Janna said...

uei89 ade plk or y mcm niii

rel='nofollow'>Miss Wawai said...

hee.. xpe.. biar org bwt kite, jgn kita bwt org... k ;) smile!

rel='nofollow'>Teenager Housemaid said...

ade gak org mcm ni eh..macam2 heheh

rel='nofollow'>♕ Mr.IX ♂ said...

Blogwalking sini! ♛MrIx♂ kata ║ Hina ni macam mengkritik secara negatif la kot..maybe misunderstanding jer ║.....
✓│Review Kopitiam Cina Muslim
✓│Dakwah Versi K-Pop

rel='nofollow'>nini said...

ups....sorry kalo ada yang terkecil hati....yeah, mungkin minta kritik...hehe...=D

rel='nofollow'>MeeRole said...

Aku la tu kan..kan2?kmu slah pham sbenarnye ni..adoii..tpi x pe la..cube fahami btol2 isi n3 aritu..ishh kamu ni kan.. :)

rel='nofollow'>CekbOlat-bOlat said...

die mnta teguran lah =="

ayat je bikin panas.. hoho

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....