Friday, January 6, 2012

memang lah depa budak, tapi depa lagi kreatif tawwww

orang kata nak nengok sikap kita nengok la dengan sape kita berkawan....
hadoi.....aku berkawan dengan kazen aku yang bawah umur...
so how ????
adakah aku kanak-kanak rebena lagik...
ayark....


tapi saat paling best...
bila aku bawak dorang keluar jalan-jalan...
p playground...
n aku pun sama macam depa...
bermain sekali...
ewah...seronok je....
hilang stress...
dulu, kalau cuti sem je, 
wajib jumpa mereka dan bawak mereka berjalan-jalan....
rasa sangat seronok dan happy...

betullah kan, kalo kawan ngan budak-budak ni
rasa diri cam mudo ja..
hehe...
tapi kalo kawan ngan yang matang-matang ni...
ok gak...boleh ceduk ilmu...
tapi,
bebudak skang pun kekadang lagi banyak ilmu depa dari kita 
tinggal kita je...
nak terima mereka macam mana...


oklah, entry ni memang nothing pun...
tapi ada sumthing kot...
haha...
kadang2 budak kecik lagi hebat dari kita dan lagi kreatif dari kita....so tak salah pun rapat-rapat dengan depa sambil ceduk-ceduk ilmu depa...=D

1 comment:

rel='nofollow'>Cikpuan rara said...

hehehe betul2.tp rara xsuke sgt budak yg terlalu bijak ckp.sbb dorg membebel2 cm org tua.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....