Thursday, February 16, 2012

mulut laser.....................sentap mak.....

dulu....aku si mulut laser era....sekarang pun...tapi tak selaser dulu kot.....hehe...

kenapa ????
sebab.....ada tak orang suka dengan si mulut laser era...bercakap nak dia aje yang menang...salah pun betul jugak...amboi......

lepas tu cakap tak hengat......orang yang mendengar tu makan hati berulam jantung awak tak tahu....haish...

ada orang kata...biarlah....memang mulut saya laser...so wattttt ?????

tapi kan....suka ke....kalau orang tak selesa dengan kita.....kalau suka tak pe la...kalau tak suka...sendiri pk la....
kalau tak sedar mulut laser, tak pe la, tapi kalau dah sedar, da ada orang bagitahu....lepas tu orang da start cakap macam-macam pasal kita...dah start nak mengelak dari kita...bagus kalau kita berubah....

mungkin ada yang akan kata..ape aku kesah.....ye tak kesah la sangat...sampai bila tak kesah....tak amik peduli...mesti ada sedikit rasa kesah...sebab kita manusia...manusia yang punya hati dan perasaan...

so...mehlah kita....pakat-pakat nilai...pakat-pakat cek balik diri kita.....

kalaulah 'laser' kita menyebabkan orang benci kita...tak salah kalau kita kurang kan 'laser' tu....tak perlu la nak bangga dengan sikap tak elok....tak untung pun....=D


oklah nak stop kat sini.....
kekadang kita tak sedar, tak pe la...dimaafkan....
tapi bila kita sedar...still tamo ubah.....alahaiiiiiiiiii

1 comment:

rel='nofollow'>Teenager Housemaid said...

ouh..
saya tak laser..
:)
err, yeke?
entah...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....