Friday, February 17, 2012

ni sape yang tacing ni...aish....



Masa kursus aritu, kitorang kena buat role play....
kisahnya....watak utama (aku la tu) asyik kena push dengan auntie aku....suruh kawin bagai, suruh tukar kerja, tak suka kerja aku.....
lepas tu ada la scene aku kena marah ngan auntie tu dua tiga kali kan...
pastu masuk satu scene aku termenung memikirkan sikap auntie aku tu....
pastu...erk banyak pulak pastu...hope its okey...=p
pastu....masa tengah termenung tu pasanglah lagu ni....
sekali kawan aku bawak watak kawan watak utama tu....
yang peranan dia pujuk aku and try to solve my problem...
terlebih tacing plak...
boleh plak dia nangis....hahahahahha...
lepas tu datang peluk aku.....
ok tak disangka....
aku lak yang tercengang-cengang kat situ....
aish....


oklah nak stop kat sini la....
kekadang tu......dengar lagu yang tacing ni...boleh menitiskan air mata gak....=p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....