Friday, January 18, 2013

aku nak KAYA.....(tips)

Assalamualaikum wbt, 

salam pagi jumaat...=D

nak cerita pasal KAYA...
kalau nak KAYA cepat p lah masuk bidang sales n marketing....
sat ja kaya....nak nak kalau jual kereta...sebuah kereta komisyen rm 1000, kalau 6 buah...tak ke dah jadi rm 6000....


kalau jadi perunding akademik plak.....ada yang dapat komisyen sampai rm 800 seorang student....kalau dah 5 orang.....weh....KAYA tau.....


calculation dia macam senang aje kan...haha...ye la, sebab nampak terus....try buat dulu tengok....hehe...

tak de benda yang senang dalam dunia ni...nak KAYA.....ya memang betul cara yang aku habaq tu....tapi nak lalui dia perlukan kesabaran yang tinggi..sebab dalam sales ni macam-macam boleh jadi....kalau buat betul kena cara bagus lah, tapi ada juga yang sanggup lakukan apa sahaja untuk dapatkan RM RM RM RM ......

oklah nak stop sini dulu...
entry ni ada sambungan dia....
sat g....tapi tatau la sat g tu bila k...=p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....