Friday, March 15, 2013

ego itu

Assalamualaikum wbt....

Waalaikumussalam wbt....


aku : camana lulus tak ?
dia : hehe...ntah...
aku : tak lulus lah tu...hahahaha
dia : amboi, gelak besar...lulus lah...
aku : o ye ke ? tahniah !!!! so bila nak pergi jpj ?
dia : esok kot, tapon lusa...
aku : oh...bolehlah jumpa kan....
dia : nak jumpa? buat apa....?
aku : grrrrr



-------------------------

dia : saya nak p paka hari ni.
aku : o ye ke....? sempatlah jumpa sat kan..nak dak ?
dia : nak2 

(laju je jawab nak, sebab semalam bila cakap nak jumpa jual mahal, aku dah tak layan mesej dia dah....geram)


---------------------------

aku : saya cuti masa awak nak p jpj nanti....
dia : oh...
aku : kenapa awak nak buat kat kt. kat sana tak boleh ke ?
dia : kat sana, jauh sikit. sejam....kt 45 minit je...
aku : eleh...awak nak jumpa saya kan kan kan ?????
dia  senyum je...




dia sangat ego.....nak jumpa tapi tamo mengaku...haish....
nanti angkut semua budak-budak kecik jadi bodyguard aku...=p

p/s : sorry kalo menyampah bila baca, ni kenangan akan datang je...=p

6 comments:

Mimie Najib said...

x menyampah pun..akk dah lalui semua ni.. :)
memang kenangan tuk 1 hari nti.. bila baca balik rasa kelakar je..

C.T.K said...

sweet btul korang..biase lah tu ego..hehee


*ct tag nini dlm stu contest :D

Nurzakiah Hanum said...

so sweet

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,biasalah tu..malu tp mahu..

Iha Zaliza said...

ego itu fitrah, hehe..

Syahira Adisa said...

hahaha. amboiii bukan main ea (:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....