Saturday, March 2, 2013

mesej (2)

Assalamualaikum wbt....

Walaikumussaalam wbt...


ini cerita mesej yang kedua....ada orang tanya.....watak dalam cerita mesej tu sape...sape kawan tu ??? tetiba nak jadi Dato ct....biarlah rahsia...=p

ni cerita pasal mesej lagi....tapi dengan kawan yang lain..ehem....
lain kawan lain penggunaan bahasanya...=p


kawan : weh, pasai pa ang lambat...?
aku : kan aku dah mesej ang tadi, aku cakap aku lambat.....
kawan : mana de...tadek pon....
aku : cuba ang cek balik enset ang...ang tu dah la selalu silent fon 

kawan aku sengih. kami sama-sama cek enpon....

kawan : tadek la weh....(sambil tunjuk enset kat aku)
aku : hehe...aku baru send....aku lupa tekan send tadi.....
kawan : grrrrr

1 comment:

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

selalu je.. kita tgu msg dia padahal kita yg tak send..hampeh betol

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....