Friday, March 1, 2013

mesej

Assalamualaikum wbt .....


biasanya aku dan kawanku selalu bermesej.....
kalau tak dak kredit baru jarang mesej....


pada satu hari yang masing-masing ada kredit....

aku : awak ni asyik ilang je...
dia : ilang pe lak..saya ada lah...
aku : tak mesej saya pon...
dia : mana saya tahu awak nak suh saya mesej....
aku : grrrrr


10 comments:

Nurzakiah Hanum said...

glup :(

Nana Liena said...

ala..fb ada..ehehe..mesej kat situ ja

Yumida Huda said...

kehkehkeh...akrabnye..nak jgk bermesej2 nih
follow sini

dhiera said...

adakah beliau berlainan jantina?

Miss Volvo said...

googletalk kan ada tak payah nak sms2 huhuuuuuuuuuuuu

J.Syazwana said...

hahaha. kalau pakai wassap free. hikhik

Nurul Aini said...

errrrrrrr.....hehe..tak tahu nak cakap apa ni..

Maria Menado~ said...

ummm. *angkatkening.* hehe.

Cinta Misteri said...

oppssss....yg ni kawan atas dasar apa? smell somethg... o_O

skang layan wasap or wechat laaa plak...

C.T.K said...

kawan tp mesra ke..klau x, xkn rse cmtu :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....