Friday, March 1, 2013

mesej

Assalamualaikum wbt .....


biasanya aku dan kawanku selalu bermesej.....
kalau tak dak kredit baru jarang mesej....


pada satu hari yang masing-masing ada kredit....

aku : awak ni asyik ilang je...
dia : ilang pe lak..saya ada lah...
aku : tak mesej saya pon...
dia : mana saya tahu awak nak suh saya mesej....
aku : grrrrr


10 comments:

rel='nofollow'>Nurzakiah Hanum said...

glup :(

rel='nofollow'>Nana Liena said...

ala..fb ada..ehehe..mesej kat situ ja

rel='nofollow'>Yumida Huda said...

kehkehkeh...akrabnye..nak jgk bermesej2 nih
follow sini

rel='nofollow'>dhiera said...

adakah beliau berlainan jantina?

rel='nofollow'>Miss Volvo said...

googletalk kan ada tak payah nak sms2 huhuuuuuuuuuuuu

rel='nofollow'>J.Syazwana said...

hahaha. kalau pakai wassap free. hikhik

rel='nofollow'>Nurul Aini said...

errrrrrrr.....hehe..tak tahu nak cakap apa ni..

rel='nofollow'>Maria Menado~ said...

ummm. *angkatkening.* hehe.

rel='nofollow'>Cinta Misteri said...

oppssss....yg ni kawan atas dasar apa? smell somethg... o_O

skang layan wasap or wechat laaa plak...

rel='nofollow'>C.T.K said...

kawan tp mesra ke..klau x, xkn rse cmtu :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....