Sunday, March 31, 2013

MINYAK KASTURI ANUGERAH

Assalamualaikum wbt...

Walaikumussalam wbt...

ENTRY INI TELAH DILEKATKAN DI SINI...
SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK ENTRY TERBARU...=D


RINGKASAN PRODUK

 - Adakah anda tidak bahagia dengan rumah tangga anda?

- Adakah anda tidak mendapat perhatian yang sepatutnya dari pasangan anda?

- Adakah anda dapat rasakan kehadiran entiti yang sering mengganggu keluarga anda?

Jika anda menyatakan ya kepada masalah di atas, anda mungkin menjadi mangsa ilmu hitam atau gangguan makhluk halus.

Minyak Kasturi Anugerah - Untuk Keharmonian Rumah Tangga direka khusus untuk mengembalikan keharmonian hubungan rumah tangga anda. Anda akan kembali ceria dan dilindungi oleh Allah S.W.T.
RINGKASAN PRODUK

- Adakah anda ingin diri anda disayangi dan disenangi oleh orang lain?

- Adakah anda ingin perniagaan anda laris dan disukai oleh pelanggan anda?

- Adakah anda sangat runsing sebab jodoh anda tidak muncul-muncul lagi?

Jika anda mengiyakan masalah-masalah di atas, bermakna anda perlu mengembalikan aura dan seri anda.

Sebab itulah Minyak Kasturi Anugerah ini dibuat khas untukmenaikkan seri dan memulihkan aura di dalam diri anda, disenangi ramai dan dipercepatkan jodoh. 



RINGKASAN PRODUK
- Adakah kelakuan anak anda tidak menggembirakan anda?

- Adakah anda risau dengan prestasi pelajaran anak yang tidak memuaskan anda?

- Adakah semua nasihat dan teguran anda tidak mendatangkan perubahan dalam diri anak anda?

Jika semua masalah di atas merungsingkan anda, anda perlu mendapatkan bantuan dari Allah Taala.

Apabila anda sapukan Minyak Kasturi Anugerah - Untuk Kepintaran Anak pada anak anda, Insya-Allah minda mereka akan mudah menerima ilmu dan saranan yang baik daripada anda.


RINGKASAN PRODUK 
- Adakah anda dapat merasakan kehadiran entiti yang sering mengganggu hidup anda dan keluarga anda?

- Adakah anda mengalami kesakitan dan tekanan yang tidak dapat diubati dengan perubatan moden dan tiada penjelasan yang memuaskan anda?

- Adakah mahu melindungi diri anda dari serangan ilmu hitam, sihir, santau, tuju-tuju dan perbuatan manusia yang berniat jahat?

Jika anda mahu menyelesaikan masalah-masalah di atas, anda perlu memohon perlindungan dari Allah S.W.T dari gangguan-gangguan ini.

Sebab itulah Minyak Kasturi Anugerah - Untuk Menghindari Amalan Sihir dihasilkan untuk melindungi diri anda dari menjadi mangsa ilmu-ilmu hitam ini. Insya-Allah.





HARGA PASARAN RM 48.00
diskaun 10% (selagi stok masih ada)

sekiranya berminat :

38 comments:

rel='nofollow'>Maria Menado~ said...

wah.. minyak wangi. kite minyak roll on tu pon berbulan nak habis. hehe. tapi mesti wangi kan dik sebab minyak kasturi.. hehe.

rel='nofollow'>babYpose said...

salam, minyak wangi kepintaran anak sgt menarik, bagus la dapat tahu ni, thanks.

rel='nofollow'>lelamaisara said...

selalu dengar pasal ni..tapoi tak pernah guna...mesti wangi kan...



psss... akak keje kat dialisis centre dik...

rel='nofollow'>Nur Zulaikha said...

follow sini..657
sy pernh pakai sekali je..lepastu x beli dh..huhuhu

rel='nofollow'>Mohd Lokman Bin Ramli said...

bagus produk-produk ni.. ^_^

rel='nofollow'>Cinta Misteri said...

Ehhh ada aroma yg boleh mmberangsang otak... bagus ni utk knk2

rel='nofollow'>Mieza Jhaa K said...

Akak guna pencuci muka anugerah...best jgk

rel='nofollow'>tenku butang said...

wah.. boleh cuba ni..

done singgahbalas dear.. =)

rel='nofollow'>nea lopah said...

bagus sgt produk ni. akak minum air anugerah, alhamdulillah cepat baik demam.

rel='nofollow'>nuyui a.k.a miss YUI said...

wah siap ada diskaun tu..

rel='nofollow'>adzairdawati makdara said...

wahhh bagusnya produk ni

rel='nofollow'>Kesuma Angsana said...

ada cuba juga minyak2 ni!

rel='nofollow'>Zamani Abe said...

klu mcm ni lh khasiatnya, mmg menarik

rel='nofollow'>Si Matatajam said...

Balas kunjungan dan folo sini... Ari tu ada gak tengok kat pekan kuah minyak wangi anugerah ni..

rel='nofollow'>Cik Momo said...

bgs eh minyak wangi ni?


dtg singgah n follow nini :)

rel='nofollow'>RamRamCute said...

thanks for the info..memang banyak khasiat rupanya minyak ni..

rel='nofollow'>mohd jamil abd patah said...

Memang bagus minyak ini...PokCik pun ada 1 set

rel='nofollow'>izzaty sidrus™ said...

Wah bagusnya produk ni

rel='nofollow'>Nurul Aini said...

Wah..minyak anugerah ni famous kot.

rel='nofollow'>Nana Liena said...

dulu onedrop sekarang angerah pula..hehe

rel='nofollow'>afzalsukasuki said...

mak saya ada pakai menda alah ni :) time tu dia belikan untuk adik saya, kena buatan orang.maca minyak wangi kan?kecik je tapi harga rm40++ kan?

rel='nofollow'>nini said...

yup....harga rm 48....tapi saya boleh bagi diskaun 10% =D

memang botol dia kecik je pon...tapi laku sangat...hehe

rel='nofollow'>tenku butang said...

sinngah sini lagi.. =)

rel='nofollow'>boni kacak said...

wah.. agak menarik ni... :)

rel='nofollow'>Syahira Adisa said...

wah. macam bagus produk ni ye. banyak benefit. (:

rel='nofollow'>Kesuma Angsana said...

mmg ada beli & guna produk ni

rel='nofollow'>nea lopah said...

menarik minyak ni..biasa nya minum air anugerah jer..tq share!

rel='nofollow'>Cik Anis said...

penah guna cuci muka anugerah ^^

rel='nofollow'>adzairdawati makdara said...

bagus produk ni

rel='nofollow'>lizz said...

waa minyak ni mengembalikan aura dan seri kita yer baru tau...

rel='nofollow'>Kathy Rbain said...

entri terbaru kathy..jom baca..http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/03/terima-kasih.html

rel='nofollow'>Syahira Adisa said...

awak di tag (:
http://sikechekmessy.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

rel='nofollow'>nabila azmi said...

hi2..tag awak dkt sini

http://nabilaazmi.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

rel='nofollow'>Yumida Huda said...

bagus ni...
x pnh tgk kat pasaran

rel='nofollow'>kay_are said...

minyak ni dengar cite nye memang tengah laris dekat pasaran.

rel='nofollow'>Mas Zull said...

assalamualaikum miz....x pernah nampak lg...:)

rel='nofollow'>sobri yaacob said...

minyak wangi..kan?
produk ni?

rel='nofollow'>Cho Zila said...

macam2 produk sekarangni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....