Wednesday, March 13, 2013

motivasi (2)

Assalamualaikum wbt...

Waalaikumussalam wbt...



kami baru habis kelas, nak balik Puncak Alam....tunggu pak cik bas yang baik hati depan hotel UiTM.....

depan tu ada longkang yang sangat besar gedabak.....


kawan : ko rasa ko lepas tak lompat longkang tu....
aku : lepas....kalau aku kena kejar anjing....
kawna : haah kan...kalau kita terdesak, tetiba je KITA MAMPU BUAT kan....=D






8 comments:

rel='nofollow'>MaYa MustWany said...

betul tuh..kalau keadaan terdesak benda yang tak mampu,tiba2 mampu je buat..

rel='nofollow'>:: Mrs.Eady :: said...

betul!

rel='nofollow'>Dylla Abas said...

indeed!

rel='nofollow'>NoEn said...

so true!!!

rel='nofollow'>Nana Liena said...

bila dah despreate sngt apa2 pun boleh jadi..ahaha..betul sgt

rel='nofollow'>inche hlovate said...

betul tu

rel='nofollow'>Hatimi Tahirruddin said...

hihi...siap tanya lompat longkang tu tak menahan...apa2 pun mmg betul la tu...

rel='nofollow'>Nurul Aini said...

Sangat2 betul...kalau terdesak, sanggup buat apa sahaja. Tapi kena juga fikir baik dan buruk kan.hehehe..lompat longkang..hati2, longkang besar, bahaya tau.hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....