Friday, March 8, 2013

tolong miskal sat

Assalamualaikum wbt....

Waalaikumussaam wbt....


kawan : weh weh weh...tolong tolong......
aku : tolong apa weh ?
kawan : tolong miskal jap....
aku : miskal sape...? pasai pa ?
kawan : miskal kunci kete aku sat, aku lupa letak mana....
aku : grrrr

8 comments:

rel='nofollow'>inche hlovate said...

dulu time belajr selalu gak gurau2 ngn member mcm ni bila brg hilang

rel='nofollow'>siti zawiah said...

http://sitizawiah95.blogspot.com/2013/03/sambungan-kedua-review-blog-untuk-segmen.html

anda direview..

rel='nofollow'>Nana Liena said...

suka misscall balik sbb nak suruh org tu call balik..ahaha..jimat kredit

rel='nofollow'>Nurzakiah Hanum said...

sabar je la

rel='nofollow'>Nurul Aini said...

Cekik juga kang..hehe.

rel='nofollow'>nik ros said...

suka gurau mcm tu kan. semua benda hilang nak miss call..kikiki

rel='nofollow'>Seneorita Baharin said...

hehehhhhe, adoiii lagu tu pong boleh kan........hihii

rel='nofollow'>Maria Menado~ said...

kalo lah knci kete ada nada dering kan. haha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....