Friday, March 8, 2013

tolong miskal sat

Assalamualaikum wbt....

Waalaikumussaam wbt....


kawan : weh weh weh...tolong tolong......
aku : tolong apa weh ?
kawan : tolong miskal jap....
aku : miskal sape...? pasai pa ?
kawan : miskal kunci kete aku sat, aku lupa letak mana....
aku : grrrr

8 comments:

inche hlovate said...

dulu time belajr selalu gak gurau2 ngn member mcm ni bila brg hilang

siti zawiah said...

http://sitizawiah95.blogspot.com/2013/03/sambungan-kedua-review-blog-untuk-segmen.html

anda direview..

Nana Liena said...

suka misscall balik sbb nak suruh org tu call balik..ahaha..jimat kredit

Nurzakiah Hanum said...

sabar je la

Nurul Aini said...

Cekik juga kang..hehe.

nik ros said...

suka gurau mcm tu kan. semua benda hilang nak miss call..kikiki

Seneorita Baharin said...

hehehhhhe, adoiii lagu tu pong boleh kan........hihii

Maria Menado~ said...

kalo lah knci kete ada nada dering kan. haha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....