Friday, May 10, 2013

oh kerjaku.....

Assalamualaikum wbt...

Waalaikumussalam wbt....


sakan bekerja.....
ahad isnin selasa rabu...eh dah khamis...
esok dah jumaat....
minggu ni belum cuti lagi....
tanya bos...esok saya cuti boleh ?
bos jawab, kalau masuk dulu boleh....?
aku jawab...orite...no hal....

wah wah wah....
tak kisah pun kerja....
tak sedar pun dah seminggu...
kerja lagi...
eh eh eh...dah pertengahan bulan....
kenapa CEPAT sangat ?????


ya.....bila kita SUKA dengan apa yang kita lakukan....
kita TAK SEDAR masa yang berlalu....
tak BERKIRA pon kalau kena kerja....
LEBIH MASA pon okey....
CUTI len hari pon tak apa....


HARGAI KERJA kita !!!!!!
bila seronok tu ada....hasil pun mesti gempak !!!! =D

8 comments:

rel='nofollow'>Rasp said...

betul tu sis...
bila suka dgn apa yg kita buat...
kita buat dgn ikhlas....
tu yg rasa cepat jer masa berlalu...

rel='nofollow'>Cik Mun said...

saya sokong!!!!!!!!!!

rel='nofollow'>Dylla Dalila said...

semangat sgt dia..bagus..bagus :)

rel='nofollow'>AHMAD AFIQ said...

setuju if xrasa nak cepat balik n lemah

rel='nofollow'>cik tom said...

kalau dah suka buat sesuatu tu mmg semangat je kan..semua sangupp...hehe

rel='nofollow'>Myra Jay said...

Betul tu, bila kita happy dengan kerja, serasa kejap je amsa berlalu kan :)

rel='nofollow'>Syida Rasyidah said...

setuju dgn entry ni.. betul2.. :)

rel='nofollow'>Deqla Manjew said...

singgah bls kunjungan...sorry terlmbt..hurm, kalo seronok, buat keje pun lancar je kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....