Friday, October 10, 2014

bila selsema.....

assalamualaikum wbt...

waalaikumussalam wbt...


dari pukul 3 tadi sampai la ni (6.59am)...tak dapat nak tido....

bila selsema datang melawat.....hidung tersumbat.,,
baring je tak leh bernafas....bangun ja..ok balik....

finally......

hasil tidak boleh tidur...




korang......kalau selsema datang apa yang korang lakukan caek....

6 comments:

rel='nofollow'>Nurzakiah Hanum said...

sangat kreatif

rel='nofollow'>nuyui a.k.a miss YUI said...

skt pun tgn buat kerja mmg bgus..hihi

yui selsema? gesek hidung jela n buh ubat yg jns spray tu.

rel='nofollow'>Nana Kamarul said...

OMG! Bagusnye! Kalau I confirmlah takkan buat mende ni bile selsema. Lagi tambah stress adelah kot. Heheheee

rel='nofollow'>hainom OKje said...

Berbaloilah jugak....tak boleh tido siap manik sederet hehe....
Okje kejamkan mata gak Nini sampai tertidor..

rel='nofollow'>azizah :) said...

kreatif nya awak... tangan berseni..

rel='nofollow'>Sya Mimie said...

Rjinnya jait mnik.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....