Monday, November 24, 2014

babies blinks vs k brothers

assalamualaikum wbt
walaikumussalam wbt

sape pengguna tegar babies blinks......
kenal sabun ni????



eh macam sama kan??????
tapi ni sabun k brothers.....
sabun ni murah je pon......
kalu my dad beli pasar borong tu rm10 3 ketul
eksaited dia bagi2 pada kami ni ha...
siap ajar cara pakai nak bagi anak2 dia putih mulus gebu lawa

ni yang kite punye.....
baru nak pakai...sekali 2 kali 3 kali tengok macam sabun babies blinks.....

tapi tak tau la sebab kite tak pernah pakai babies blinks pon....



u all yang pernah pakai mesti tau kan...

kite tak komen pape pon....cuma.....curious tetiba...hahahaha
well...maybe tekstur dia lain kot...
wane je sama....
kan kan kan

2 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui pakai sbun arbutin..

ok sgt sbb liang roma kat muka tutup.

zarulfarhana said...

xpernah tgk pon sabun ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....