Monday, November 24, 2014

babies blinks vs k brothers

assalamualaikum wbt
walaikumussalam wbt

sape pengguna tegar babies blinks......
kenal sabun ni????



eh macam sama kan??????
tapi ni sabun k brothers.....
sabun ni murah je pon......
kalu my dad beli pasar borong tu rm10 3 ketul
eksaited dia bagi2 pada kami ni ha...
siap ajar cara pakai nak bagi anak2 dia putih mulus gebu lawa

ni yang kite punye.....
baru nak pakai...sekali 2 kali 3 kali tengok macam sabun babies blinks.....

tapi tak tau la sebab kite tak pernah pakai babies blinks pon....



u all yang pernah pakai mesti tau kan...

kite tak komen pape pon....cuma.....curious tetiba...hahahaha
well...maybe tekstur dia lain kot...
wane je sama....
kan kan kan

2 comments:

rel='nofollow'>nuyui a.k.a miss YUI said...

yui pakai sbun arbutin..

ok sgt sbb liang roma kat muka tutup.

rel='nofollow'>zarulfarhana said...

xpernah tgk pon sabun ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....