Friday, November 7, 2014

diy : bunga pada tudung

assalamualaikum wbt...

waalaikumussalam wbt....

masa tunang ari tu ada beli lace.....
tak jahit pun pada tudung....tempek guna jarum peniti aje,,,
so la nih.....nak bagi tudung lawa sikit...kita guna aje bunga pada lace tu......

so tudung lama naik serinya...ehem....

tudung ni sebenarnya kosong aje.....
cuma pinkan je lace tu 2 ketul kat tepi tu...
sebab pakai pin...so bunga aku ni suka ati la aku nak letak macam mana,...hahaha
pagi lain petang kedudukan dia dah berubah.....




kan.....sama aje bunganya...kedudukan aje yang dah berubah........

6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

cantik sesuai ke majlis

babYpose said...

sweet, kretif :)

Z@i Z@mR33 said...

good idea...leh buat tuk company dinner nti...hahahaha

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui buat bgini bila trdesak..ekekek..

✿LiyaNa RoHazi✿ said...

makin menjadi trend da

Ezy Loy said...

comel!
kreatifnye die..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....