Friday, November 7, 2014

slurpee free

assalamualaikum wbt..

walaikumussalam wbt...

kami kat mydin mall....
tetiba mak cik tipun....

mak cik : kakak kat mana ni.....?
adik aku : kakak kat mydin ni dengan kaklong
makcik : arini besday 7 11....mai la amik slurpee....depa dok bagi bagi ni....
adik aku : o ye ke...nanti kami p la kalau sempat...


lepas cakap tipun
aku : nape ?
adik aku : mak cik call cakap arini besday 7 11...depa bagi slurpee free..
aku : oooooo


tak sampai 5 saat....mak cik cal balik....
mak cik : dia habis kul 7 tau....kalau datang dengan baldi...sebaldi dia bagi slurpee kat kita...

adik aku gelak...talian ditamatkan....


tu dia....my mak cik...semangat sungguh,...
tapi dia telefon dah lewat...
so kami tak pi amek pon....




balik umah...tengok wassap group family kami..
mak cik and family p amek slurpee....terpaksa conteng muka depa takut kena marah letak gambar depa...hahaha

tapi mak cik aku yang ni bawak tupperware aje isi slurpee...

dia cakap...mak cik yang call aku tadi bawak baldi.....
oh aku ingatkan mak cik aku gurau...rupanya betul dia p bawak baldi....naisb baik tak de gambar....hihihi



3 comments:

Gee Lion said...

memang tak dilepaskan peluang.. hambek besau bekas tu.. hehe.. saya tak perasan pun ada free2 ni..

Ezy Loy said...

bestnye air slurpeeeee!
kalo dpt free rugi xamek..
ihiks

Cikna said...

Xtau la plak de free ni, ruginye....;-/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....