Friday, February 27, 2015

nikah gantung...ehhhh

Assalamualaikum wbt

Waalaikumussalm wbt...


Nikah gantung ???
Macam scary je kan....

My fren ada nikah gantung...
Nikah dlu..,majlis 2 bulan selepas...

Aku tau pun sebab dia upload fb...
Pastu dieritahu majlis kemudian.,,

Yg bestnya..sebab depa dah nikah,..
So depa boleh berkepit 24 hours untuk preparation
Majlis dorang....tak de sape nak marah..
Haha...

Bunyi macam best kan.
Ma cammm nakk ju gakk je...
Hehe

U all rasa amacam....
Share plz....

3 comments:

rel='nofollow'>uncle gedek said...

ada orang nikah gantong setahon pon ada... lagi scary!

rel='nofollow'>Ezy Loy said...

bg saye la.. akd nikah tros mjlis lg senang.. sbb boleh setel skli gus..
kalo nikah dulu pastu pregnant, letih nk wat persiapan mjls..

kwn saye ade yg nikah dlu.. pastu katenye nk wat mjls kemudian.. tp smpai sdh xbuat sbb dh ade ank..

itu endpt saye jela..
hehe

yg pnting dahulukan yg wajib..

rel='nofollow'>Najib Ariyan said...

nikah gantung dah bukan pengantin baru... orang dah nampak selalu berdua.. saya kurang setuju sebab bukan cara kita... kalau tak boleh nak bermajlis... nikah je lah.. tu pun dah mencukupi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....