Friday, June 17, 2016

Assalamualaikum wbt
Waalaikumussalam wbt


Ni dia buah hati pengarang jantung harta dunia akhiratku.....
Nama penuh nik naura ammara....
Mula mula aku panggil ammara.....
Lama lama panggil ra....
Latest panggil ya...hahahaha.....



Dulu masa dia dalam pantang....
Fil panggil dia semek....
Senang katanya....
X reti la nak sebut nama ala ala jepun tu......
Nama comey comey kena panggil semek.....bertabahlah umminya.....senyum pahit...hahaha

Tapi kannnn....lepas tu mcm sedap pulak umminya panggil wok....
Macam lembut ja.....
Nape wokkkkk
Compare dengan..nape ammara....
Panjang sangat.....
Abi dia jeling nak keluar biji mata.....
Marah sungguh panggil anak dia wok....


Balik kampung aku....mak cik aku panggil wok jugak terus aku tergelak....
Mak cik cakap wok maksud dia mcm.....manja intan payung sayang....gtuuuuuu.....
Tapi still abi dia tenung aku nak marah....hahaha


Nik naura ammara nama diberi
Semek wok nama dipanggil...


Aloooo siannnnn wok kita.....nama comey comey xdok dohh..hihihi

14 comments:

Kakzakie Purvit said...

Apalah Nini ni mestilah abah dia jeling kena panggil dgn panggilan bukan namanya.. Ammara ok tu:)

Mia Kassim said...

olololo comel2 :)

Cik Puan Eka said...

hehe nama sedap. misti kat nama2 indah yg bermakna kn? pnggil naura je pendek kn. jnji ada mksud bila pnggil. Ank kita Adra Safiyya. Ada pnggil degha, pia,Tapi kita ajar gak panggil adra hahahaha. Comel Naura

Nor Azimah said...

Wok tu mmg panggilan manja, tapi bunyinya tak sedap mmgla abinya tak suka.

Athirah Diyana said...

aloh comel! cerah kulit :)

QasehnyaRania said...

assalamualaikum ammara..
xpe la asalkan ammara suka bila dipanggil ape pon..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Comelnya..
Time umur2 gini... baby sedap digomol2. Pastu mulut tgh keletah kan?. Bestt..

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik namanya..scntik orgnya..

Yana Libra said...

sayang tu..nama dah sedap..hehe

Chic Na said...

dah macam2 nama keluar haa.. nasib baik dia kecik lg tak faham, kalau tak mesti da kena sound.. kihkih..

Dhiera nadhirah said...

haha..kalau kita pun menyegil gak kalau panggil gitu

Melissa Muklis said...

alolo comelnya diaa.. nama pun cantik :D

aryan azra said...

Klu akk pun jeling jugak tu, x sedap bunyinya semek wok hehehe..kita bg dah cantik nama panggil lain pula.

Comel kamu ammara

Nora Karim said...

No... no... no... saya pun nak jengil mata... janganlah panggil semek wok tu... naura atau ammara sedap panggil...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....