Wednesday, July 12, 2017

Bye bye yaya

Assalamualaikum wbt

Ceritanya begini
Bila si yaya tu asyik bermain dan
Kadang kadang bila kita panggil yaya buat tak tau je kan...
Rasa macam gerammmmm ajer..
Then kita cakap kat dia..

Bye bye yaya...
Dengan harapan bila cakap macam tu dia akan datang ke arah kita dengan lenggang lenggoknya (pura pura nak berlalu dan mengharap dia ikut sekali)
Ok itu harapan

Realitinya

Yaya respond

Bye bye
Sambil angkat tangan melambai lambai

Fine.... !!! Kita tak tau nak marah ke nak gelak. Hehe

Rass bersukur bila dia tidur dengan nyenyaknya

Saya tak suka kerusi kanak kanak


9 comments:

Anis Azalea said...

comelnya, haha samalah anak bila dah keluar dengan abahnya tak peduli dah kita..

Noor Azlan said...

Comelnya...

umi alya said...

Comelnya Yaya..

urmmm gayanya lagi seronok bermain tu

IQ = Izyan Balqis said...

growing up kid. bila anak membesar dan pandai apa2 je mesti kita mak2 ni excited terlbih kan..hehe

Fidah Shah said...

Comei nya dia..

PeRdU cINta said...

Taktik tak menjadi nampaknya...hihihi...alolololo...cumil.

Nor Azimah said...

Comey mulusnya kulit dia, geram nya tengok.
Dia tau mak dia acah2 je tu;)

aryan azra said...

comelnya yaya...sama pula perangainya dengan yaya akak kat rumah tu

mamapp said...

Haha comel je dia. Sementara kecik lg mainlah dgn dia puas2. Tgk2 dah besar je nanti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....