Monday, July 24, 2017

Kena serang

Assalamualaikum wbt ...




Adoiiii....tak pasal pasal kena serang...
Bukan salah saya pun kalau ex aka husband dia simpan lesen lama saya ni...hahaha...
Mana saya tahu ex tu simpan..dulu masa kami kawan kami ada bertukar lesen lama...sebab pada lesen kan complete macam ic jugak...ada no ic dan alamat....so kalau nak isi borang senang....=)
Lesen dia pun saya tak tahu dah saya letak mana....


Tiba tiba saya kena serang macam ni...
Saya tahu tu bukan ex saya...
I know him very well...
Yang buat saya rasa nak tergelak bila dia cakap saya betina...n suruh saya jaga maruah saya....adoiiiii......
Hahaha....

Lepas tu saya tak respond apa apa dah...silent is better

Lagipun saya rasa saya terlampau baik untuk melayan kerenah kerenah orang sebegini.....gituuuuu kannn...hahaha


Sebenarnya apa yang saya nak bagitahu, bila kita buat tak elok...kita mungkin menang pada pandangan kasar...tapi hakikatnya hati kita tak pernah tenang...
Kita dikejar bayangan sendiri.
Saya pun tak pernah terniat nak ambil atau rampas suami dia...inshaAllah

Saya dah cukup happy dengan apa yang saya ada =)

Kahwin bukan untuk berseronok atau bersuka ria atau bangga dapat orang yang kita nak
Tapi...kahwin lebih daripada tu
Kahwin tu tanggungjawab dan amanah



15 comments:

rel='nofollow'>Nurzakiah Hanum said...

macam2

rel='nofollow'>saniah ibrahim said...

Bersabar je lah nini...berdiam diri bukan bererti kita kalah .Allah mengetahui segalanya.

rel='nofollow'>Sue Bee said...

Dugaan kecik tu.. Sabar saja

rel='nofollow'>Mrs. A said...

Hahhaha... adoi sabar yolah.

Tindakan yang bijak tak perlulah nak membalas semula.

rel='nofollow'>Anis Azalea said...

Haha orang tak matang jangan dilayan. Mereka hanya menunjukkan kebodohan.

rel='nofollow'>Atie Yusof said...

Lerr..sampai kena serang sis?? sabarrr je banyak2 janji kita tahu apa yg kita buat..kan.. bila depa cakap benda bukan2 tu baik lah kita diam ja..lama2 depa akan malu sendiri... huhu

rel='nofollow'>Norhayati Mohd Isa said...

Betul dah tindakan nini..
Diam dan berundur jln terbaik..
Disitu kemenangan kita..
Menjadi insan penyabar kan..

rel='nofollow'>Mazni Munawar said...

ish jahatnya bahasa dia. jeles sangat kenapa

rel='nofollow'>aryan azra said...

elokkan bahasa itu lebih baikkan, sabarlah banyak2 nini

rel='nofollow'>Radhia Razali said...

dah kenapa dia tue.. dah tak boleh tanya baik2 ke.. harap Sis banyak-banyak bersabar yea

rel='nofollow'>E'in said...

Ya Allah.. 'elok' betul bahasa die tu ek.. betul laa tu nini.. lebih baik diam.. biarkan aje die tu meroyan sorang-sorang..

rel='nofollow'>Shahida Dzulkafli said...

Adoilah.. Kelakar pula rasanya.. Sabar jelah.. Setuju dengan ayat Nini.. Kahwin itu tanggunggjawab..

rel='nofollow'>mamapp said...

Kemenangan adalah pada org yg sabar. Sabar byk2 ye nini

rel='nofollow'>Siti Yang Menaip said...

pulak daaa adoiyai macam2.. jeles la tuuuu dia takot hahaha.. betul. hikmah disebalik segalanya dan apa yang ada sekarang harus disyukuri.. semoga semua baik2 saja..

rel='nofollow'>zai zamree said...

amboi bahasa dia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....