Sunday, April 10, 2011

teamwork

teamwork...apalah tu ? kerja berkumpulan....sesetengah orang memang tak leh kerja group....tapi have to...sebab dalam kehidupan ni, sometimes we have work together2...so kena professional...
kalau gado dalam group, kena gado ala2 professional biar orang tak ley hidu...punya terbaik la...lakonan mantop....tapi kalau sampai org boley hidu, memang la...tak pandai nak hipokrit katanya, tapi buruk le, bila orang taw ada masalah dalaman...masalah dalaman ok...buruk beno bunyinya....

aku tamo cite panjang2 pasai kebaikan atau keburukan teamwork...aku taw, suma orang da taw da kebaikan dia ataupun keburukan dia...

contoh paling ketara boleh tengok kat sini...http://duniasaya2001.blogspot.com/2011/04/maharaja-lawak-minggu-1-part-9-wai_10.html

(ekceli nak masukkan dalam satu post, tapi tak reti, so terpaksa asingkan....)

mungkin da ada yang tengok kan, at first aku baca komen kat you tube, pastu aku cam kompius wat happen, lost la jugak sekejap...da la aku slow motion kan (lambat pick up =p) hahaha...pastu aku siap tengok lagi sekali, tapi second tym tgk dah paham la wut happen....pastu siap google bagai lagi, maklumlah aku manalah kenal wan kechik n idlan nih....

dan terbuktilah.....kepentingan teamwork di sini...kalau tak serasi n kalau tak pro....korang boleh judge sendiri... =))))

apapun kita lakukan, apapun kita tengok, jadikan la pengajaran dan iktibar untuk kita...supaya kita lebih berjaya untuk melangkah pada esok hari...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....