Sunday, April 10, 2011

ujian personaliti diri

ujian ini telah dicuba oleh Diha... bak kata Diha, boleh lah terima....kena lah...betul lah...result dia tu kan....so kita mulakan sekarang....oh lupa...gambar yang ada cumalah hiasan...untuk membantu imaginasi anda...;)


k..bayangkan anda sedang berjalan di dalam hutan....seorang diri....jalan-jalan-jalan dan jalan lagi sampai 2 jam.....penat tayah cakap...p anda still berjalan...dengan penuh berani...
anda terus berjalan...sehinggalah anda ternampak sebuah rumah.....dan anda hampiri rumah itu...wallah punyalah santek rumah itu di tengah2 hutan rimba ini...anda terdengar bunyi sungai yang mengalir...persekitaran rumah tu tak yah cakap la...memang santek la kan..cun..superb...dan....belakang sebelah kanan rumah ini sebenarnya ada air terjun...imagine je air terjun dia cam ni walaupun tak berapa nak logik...imaginasi tinggi tapew....wallah...memang cun la....
anda masuk ke dalam rumah itu.......memang indah la ruang tamu dia kan.....wow...n anda terus berjalan...menuju ke sebelah kanan, terus masuk ke ruang makan....

di ruang makan terdapat sebuah meja besar........dan di atas meja besar itu ada buah-buahan tempatan.....ada betik, nenas, tembikai, durian, pisang, ciku, manggis, rambutan, belimbing dan jambu......
soalannya....apakah buah yang anda akan ambil untuk dimakan....? ingat....jawapan anda menggambarkan diri anda....



dah decide...?
dan jawab dah ?
okeh.....

....








............









......................














....................................















...............................................










OKEY.....jawapannya...
kalo anda pilih

durian : anda suka durian
tembikai : anda suka tembikai
betik : anda suka betik...

aku rasa kalo tadek jawapn kat sini pun korang dapat agak kan apa yang korang suka...lalalalala


(dan lepas je jawab, ak terus melarikan diri daripada Diha..... =p)

2 comments:

rel='nofollow'>He is AM said...

wow...amazing...!! kih3x

rel='nofollow'>nini said...

hahahaah....apakah buah kesukaan anda =p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....