Friday, April 29, 2011

penting ke PUJIAN ????

tetiba dapat idea plak kan pepagi bute ni kan...selepas berbalas komen kat fb...=p dia nak sangat aku puji kan..nah hamek ko...satu entry khas lagi aku buat spesel tuk hang...klik gambar supaya lebih jelas..tapon terus g kat fb pun tapew kalo anda sahabat blogger ..hahaha

anyway terima kasih la yew...sebab kamoo lah saya ada idea tuk wat entry nih....oh nak hadiah kah ? baiklah...saya puji kamooo sekarang...anda memang hensem...oh..oh...oh...puas hati ???? =P

seb bek la dia tak nampak muka aku tym puji dia, kalo tak mesti dia da taw aku kurang ikhlas...lalalala....

okeylah berbalik pada persoalan pagi nih....pujian....penting sangat ke...? yeah..memang pujian tu penting...suke kot kalu orang puji kitew...senyum lebar...walaupun tahu benda tu tak betulll..cam kalo korang cakap aku cantik mengalahkan siti nur haliza...wallah kembang beb...terus ceria hidup aku..dan dengan penuh semangatnya aku belajar sekarang jugak walaupun sebenarnya korang bukan ikhlas pon, saje je nak amik hati aku....oh tak pe pedulikan yang penting da kena puji...n paling penting pujian tu sebenarnya menaikkan motivasi kita...yeah..MENINGKATKAN MOTIVASI....

budak-budak kalo kita mintak tolong dia buat air, tadeknye dia nak kalo dia ngah dok layan ps, kalo kite lak, kalo minta tolong wat air, pon tak layan, nak nak ngah baca entry aku dan belum habis...ok perasan lagi tuk kesekian kalinya...tapi cuba kalo jek sikit...puji sikit...dik dik, adik wat air sedap lah...adik pandai wat air, abah tamo air orang lain, terus je dia pi buat air tu kat kite....kan ke tu memotivasikan diri dia tuk buat air kita dengan sedap....kalo tak....tadeknye dia nak gerak...tapon dengan malasnya dia buat air..pastu tak berapa nak sedap, nak marah tak leh sebab dia dah tolong buat kan....

tapi.....tapi....ada tapi tau...korang jaga-jaga lah dengan pujian...sebab pujian ni mampu menjatuhkan kita...nak hepi, nak kembang, nak bangga, boleh...tapi jangan lah sampai pujian tu makan diri plak yew....

okeylah skang ni aku nak puji sesape yang baca blog n komen...(kalo ada) korang memang rajin membaca...baguslah...keep it up =D erk...ni ikhlas tak....erk...korang rasa ????

4 comments:

maldinifaridkamil said...

yeay!! tq for the compliment!!! hhehehe.. :)

nini said...

finally.....hahaha..tu pon sebab bantu menyumbangkan idea..kalo tak...tataw la bile...haha

He is AM said...

ohoh..takut nak komen..nt ada plak entry khas...hahaha

nini said...

hahaha...am anda memang comel....=D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....