Tuesday, April 5, 2011

lepak2

malam masih muda...haha...balik je nite walk, kalu nak tido pon cam tak besh je sebab da tido, so mesej la M, ajak lepak2 kat luar...dengan jan sekali okey...bukan berdua je...matai la kalau berdua je...kena kejar aku ngan parang oleh si jan..erk...hahaha

saje je melepak...ada sesuatu yang buat aku tertarik...
aku cakap biarlah tak chantek, asal hati baik...
n kawan M jawab....

ni la silapnya kamu, salah tu
dia macam ni...kan baik tu tak nampak, hati mana kita nampak, tataw baik ke tak...tapi cantik kita nampak kan..so kita kena pilih cantik...kalau cantik n baik...itu bonus...tapi kalau cantik, tapi tak baik...tak pew la...at least da dapat satu, cantik...tapi kalau tak cantik..da la tak cantik, makanya, buruk perangai gak..apa la tu...kan da rugi dua2..so untuk mengelakkan kerugian itu, maka lelaki memilih kecantikan dulu....


erk...macam tu eh =p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....