Sunday, May 8, 2011

aku benci ko !!!


aku benci ko..paham ? nape ko tamo paham...aku memang benci ko sangat2...tengok muka ko pun aku rasa nak muntah je...peliizzzzz la....nape la ko selalu je wujud dalam hidup aku, nape aku terpaksa sekelas ngan ko, pastu segrup plak ngan ko, wat keje ngan ko....ngadap muka ko hari2...nape ? bagus kalo muka ko lawa...erk memang lawa pun....

sakit hatikan...berhadapan dengan orang yang kita benci setiap hari...oh tolonglah jauhkan dia daripada kita...plizzzz la...tapi nak wat camana, kekadang kita perlu berurusan dengan orang yang kita benci atau dengan orang yang kita tak suka...makin kita tak suka, makin lah dia seperti ditakdirkan untuk bekerja dengan kita...adakah itu lumrah dunia atau apa....makin sakit hati, kalo dia boleh cool slumber senyum sana senyum sini, tegur orang dengan ramahnya....hey ko taw tak aku benci tengok ko senyum sana senyum sini...aku rasa menyampah okeh...

nak nak kalo ada orang puji dia lagi kita sakit hati kan...bila direnung-renung kembali...nape nak benci sangat kat dia ? ntah tataw la, p aku memang benci dia...apakah...? apakah hidup kita ini untuk membenci semua orang tanpa reason lepas tu kita sakit hati sendiri...oh oh tolonglah ye, kita benci dia, makanya dia tak tahu, dan kita sakit hati sendiri...argh...sekarang sape tensen...sendiri tensen kan, makanya si kawan tu makin hari makin ceria makin bahagia...argh...lagi bertambah-tambah sakit hati rasa cam nak meletup je....

kan...sakit hati sendiri je...so tayah la nak benci orang nak tak suka kat orang...orang tu tadek salah pun ngan kita p kita nyampah, pehal lak...even kalo dia ada wat salah pun, y not kita maafkan je dia...kan kalo kita da cakap, saya maafkan semua kesalahan awak...mesti kita rasa sangat tenang lepas tu, dah tak de rasa nak marah-marah nak sakit hati bagai....

okeh, sebelum aku stop, aku tinggalkan korang dengan kata-kata kat bawah....

hidup ni sekejap je, kan bagus kalau diisi dengan keseronokan menyayangi dan disayangi....bukan benci membenci dan saling bermusuhan...=D



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....